مصاحبه آرشیو خبر ها
شکست دادن شیاطین‌ سرخ در استادیومِ منحصر به فرد اولدترافورد افتخار آمیز است

شکست دادن شیاطین‌ سرخ در استادیومِ منحصر به فرد اولدترافورد افتخار آمیز است

برتری شاگردان ماسیمیلیانو الگری در مهم ترین دیدار هفته ی سوم رقابت های جام باشگاه های اروپا در مقابل تیم منچستر یونایتد برای همه حائز اهمیت بود و این پیروزی قدرت روز افرون بانوی پیر را به همگان نشان داد.

 

روز گذشته مارجلو لیپی سرمربی تیم ملی چین / سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1994 تا 1999 + 2001 تا 2004

 

در گفتگو با Corriere dello sport به این بازی پرداخت و گفت:

 

از نمایش یوونتوس در مقابل منچستریونایتد لذت بردم. شکست دادن شیاطین‌سرخ در استادیومِ منحصر به فرد و رویایی ِاولدترافورد افتخارآمیز است. یووه در این دیدار نمایشی مقتدرانه و هوشمندانه داشت و به خصوص در نیمه نخست یک توتال فوتبال تمام عیار را پیش‌چشم تماشاگران ارائه داد. اما بیش از آنکه از بازی یوونتوس هیجان‌زده شوم از بازی ضعیف منچستر شگفت‌زده شدم؛ با اینکه یوونتوس نیز کارکتری بسیار قدرتمند از خود نشان داد اما منچستر توان خلق موقعیت و خطر جدی در مقابل یووه را نداشت.

 

او افزود:

 

با نظر مورینیو در خصوص تدریس فنون و شگردهای دفاع در فوتبال توسط کیه‌لینی و بونوچی در دانشگاه هاروارد موافقم؛ توصیف و پیشنهاد جالبی است. اما تأکید می‌کنم ارزش یوونتوس نه تنها به خاطر ویژگی‌های دفاعی‌اش، بلکه به کیفیت جمعی بازیکنان این تیم مربوط می‌شد.

 

لیپی ادامه داد:

 

در مورد رونالدو چه می‌توان گفت؟ بازیکنی با 5 بار کسب توپ طلا، انجام 159 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و آمار تقریبی 50 گل در هر فصل باید هم وزن تیمیِ یوونتوس را تا این حد بالا برده باشد. هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند مثل کریستیانو در ارتقای قابلیت‌های اجرایی یک تیم اینچنین تأثیر گذار باشد؛ او یهترین بازیکنِ فوتبال در جهان است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: